Alpina Verzekeringen X Merel Smulders
Met de Alpina BikeUp campagne wilt verzekeringsmaatschappij Alpina, in samenwerking met reclamebureau Brands Lover People, fietsveiligheid onder de aandacht brengen bij jongeren. Basisscholen kunnen deelnemen aan de Alpina Fietsweek. Alpina heeft 24 plaatsen in Nederland geselecteerd waar de fietscampagne plaatsvindt. In die plaatsen is een Alpina kantoor gevestigd. Alle basisscholen in de geselecteerde plaatsen worden rechtstreeks door Alpina benaderd om deel te nemen aan de Fietsweek.
En uiteraard hoort daar een bekende topsporter op de fiets bij, Olympische medaillewinnares op de BMX Merel Smulders is het gezicht van de campagne. Doormiddel van meerdere video’s deelt Merel tips met de scholieren over fietsveiligheid. Merel zal samen met de Directeur Marcom & Online van Alpina alle inzendingen van de campagne beoordelen en drie winnende scholen selecteren. Merel komt persoonlijk de hoofdprijs bij de winnende school uitreiken.