Voor wat?

  • Merkactivatie
  • Naamsbekendheid
  • Social media
  • Sponsoring
  • Merkpositionering

Iedere dag hebben wij opnieuw de eer om samen te werken met topsporters die op basis van hun gewonnen medailles en sterke persoonlijkheid een meerwaarde zijn voor de marketing van bedrijven en merken. Wilt u uw naamsbekendheid vergroten, een nieuw product lanceren, een nieuwe doelgroep benaderen of een campagne opstarten met (top)sport als marketingmiddel? Double M laat dit gebeuren door de kracht van sport! Ons team van topsporters dat inzetbaar is voor uw bedrijf en activatie: ons team van atleten

Onderstaand een kleine greep uit onze cases ↓

Vitals voedingssupplementen X Kira Toussaint, Ruby Huisman & Bram Verhofstad

Topsport begint bij jezelf, het onderhouden van je eigen lichaam. De vitaminen en mineralen van Vitals Voedingssupplementen ondersteunen hierin. Dit laat Vitals zien door middel van de samenwerking met zwemster Kira Toussaint, BMX’ster Ruby Huisman en turner Bram Verhofstad.

De topsporters promoten regelmatig de producten van Vitals en laten zien hoe Vitals hun ondersteunt om het maximale uit hunzelf te halen.

Bekijk hier de video’s betreffende de samenwerking tussen Vitals en Kira, Ruby en Bram!

Technogym X Noël van 't End

Technogym en judo: a match made in heaven. Technogym laat door middel van de samenwerking met Noël van ’t End zien dat kampioenen trainen met Technogym. Technogym maakt sport- en krachtapparatuur voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen, in het judo draait alles om kracht en uithoudingsvermogen.

Noël staat iedere wedstrijd op de mat met het Technogym logo op zijn borst, maakt met regelmaat promotie voor het merk en werkt samen met Technogym richting de grote toernooien.

Tonzon X Yara van Kerkhof

Al jaar en dag in Tonzon verbonden bij het schaatsen. Vanaf 2019 is Tonzon gaan samenwerking met Yara van Kerkhof.

Yara is hét sportieve gezicht van Tonzon. Yara draagt bij aan de naamsbekendheid en zichtbaarheid van Tonzon door haar ambassadeurschap.
Deze zichtbaarheid en naamsbekendheid generen wij door middel van het Tonzon logo op het schaatspak van Yara en creatieve activaties waar Yara en Tonzon samenwerken!

Om de verlening van de samenwerking in 2020 naar buiten te brengen hebben wij op ludieke wijze Yara voor één dag de Tonzon pakketjes laten bezorgen in en rondom Enschede als training voor Yara. Dit resulteerde in een ludieke en sportieve video die alle partijen hebben gebruikt ter promotie van Tonzon en de samenwerking.

Brandzaak X Bram Verhofstad

Bram Verhofstad is gek van koffie, het geeft hem rust rondom zijn topsportleven. Zijn vader kwam ooit met een zak Brandzaak-bonen bij Bram op bezoek, vanaf dat moment wat Bram verliefd. Uit interesse in Brandzaak zijn Bram en Brandzaak naar elkaar toe gegroeid met als gevolg: een logovermelding op het officiële turnpak van Bram en deze video ter promotie van de samenwerking

Myprotein lifestyle X Kira Toussaint

Kira’s verhaal past perfect bij de Forever Fit campagne van Myprotein. Kira weet hoe het is om zomaar alles waar je voor traint en leeft te verliezen en weet daardoor hoe belangrijk het is om altijd fit te zijn. Kira is één van de ambassadeurs in de Forever Fit campagne waar zij de Lifestyle clothing campagne vertegenwoordigt.

Kira maakt met regelmaat promotie voor de Lifestyle kleding van Myprotein en Kira zelf wordt gepromoot door Myprotein gedurende deze campagne als icoon hoe belangrijk het is om ”Forever fit” te zijn.

Adidas Combat Sports X Noël van 't End

Noël van ’t End kan niet meer zonder Adidas Combat Sports. Adidas levert de judogi en sportkleding aan Noël zodat hij 100% goed kan voorbereiden op zijn wedstrijden. De samenwerking tussen Adidas en Noël is ijzersterk, ze vertrouwen elkaar volledig. Noël zijn historische wereldtitel won hij in Adidas. Na zijn wereldtitel werd de samenwerking al snel verlengd zodat ze nog meer op elkaar kunnen rekenen.

Jeugdfonds Sport en Cultuur X Enrico Lacruz

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur betaalt de contributie/het lesgeld voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is om een sport te beoefenen. Enrico Lacruz weet exact hoe belangrijk het is om op jonge leeftijd te sporten, daarom is Enrico ook trotse ambassadeur van het Jeugdfonds. Enrico geef regelmatig, volledig belangeloos, clinics voor sponsoren om op zijn eigen manier geld te werven voor het jeugdfonds.

MAIN Energie X Handbiker Tim

Met het concept van MAIN Energie ‘Vol energie naar Tokyo 2020!’ zullen enkele sporters, waaronder Tim de Vries, frequent verslag uitbrengen van hun weg naar de Olympische of Paralympische spelen van 2020. Het is een lange weg er naar toe wat ook een lange termijn visie behoeft om er te komen. Sporters moeten zich kunnen focussen op hun sport. MAIN Energie helpt hiermee door hen financieel te ondersteunen. Hiervoor geeft Handbiker Tim verschillende vormen van zichtbaarheid terug, zoals op zijn kleding, wedstrijdbus en sociale media.

Propeaq X Angela Malestein

De brillen van Propeaq filteren de blauwe en felle kleuren in de avond zodat je gewoon in de avond nog even kan studeren of TV kan kijken zonder dat je minder melatonine aanmaak.

Angela Malestein reist enorm veel rondom het handballen. Tijdens toernooien speelt Angela meerdere wedstrijden binnen een korte periode waardoor je slaap optimaal moet zijn. Door de Propeaq bril maak je altijd op het juiste moment je melatonine aan om goed in slaap te komen.

Angela promoot de Propeaq bril als ambassadrice van het merk om zichtbaarheid te creëren via haar social media en in de topsport

Nutrifoodz X Enrico Lacruz

Enrico is trotse ambassadeur van het merk Nutrifoodz. De complete shake van Nutrifoodz heeft alles in zich wat een topsporter nodig heeft om optimaal te herstellen. Eén shake vol met de juiste koolhydraten, vetten, eiwitten, vitaminen en mineralen.

Enrico en Nutrifoodz vullen elkaar geweldig aan. Een Olympische bokser die als ambassadeur het merk de wereld in helpt door de voordelen die hij ervaart door het gebruik van Nutrifoodz zichtbaar te maken.

Nutrifoodz zet Enrico in voor marketing en communicatie doeleinden om een nieuwe doelgroep aan te spreken.

De Markies van Carabas X Imke van der Aar & Noël van 't End

Restaurant De Markies van Carabas is sponsor van Nederlands kampioen Imke van der Aar en wereldkampioen Noël van ’t End.
De trotse eigenaren van Restaurant de Markies van Carabas uit Driebergen zijn grote sportliefhebbers met een groot hart voor de sport. Uit liefde voor sport en goed en gezond eten is deze schitterende samenwerking ontstaan.

Somnoblue X Bram Verhofstad

Bram reist de hele wereld rond voor wedstrijden, toernooien en trainingskampen. Door al dit reizen raakt je biologische klok in de war. De bril van Somnoblue filtert het blauwe en kunstmatige licht en stimuleert de aanmaak van het slaaphormoon. Bram edit zijn vlogs en speelt veel videospellen in de avond, met deze bril voorkomt Bram dat hij daarna niet in slaap kan komen en ”gewoon” zijn melatonine aangemaakt wordt!

G-SHOCK X Roderick Pijls

Kitesurfer Roderick is het schoolvoorbeeld van een surfer. Voor de campagne ”Can’t shock a dutchman” op Instagram, zocht G-SHOCK stoere Nederlandse mannen die veel in de natuur te vinden zijn met een groot aantal volgers. Roderick mocht het nieuwe horloge promoten terwijl hij hetgeen deed wat hij het liefst doet: kitesurfen.

Droomparken X Angela Malestein

Door middel van een social media campagne via https://influencersofsports.com/ liet Droomparken aan het Nederlandse publiek zien dat de parken, dankzij de coronacrisis, gewoon open zijn. Angela Malestein is door haar volgers op statistieke wijze van grote meerwaarde geweest voor deze campagne.

In de post op Instagram zie je Angela Malestein nadenkend waar ze naartoe wilt in het pinksterweekend. Uiteraard met de verwijzing naar Droomparken!

Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Interesse?

Neem contact op met Joeri voor al je vragen.

Joeri van Thiel
Eigenaar